مانلیمانلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مانلی کوچک ما

تابستان 94

1394/6/7 14:51
نویسنده : rasha
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

با گذراندن بهار و آغاز  تابستان  و بهتر شدن شما مهد جدیدی رو شروع کردی بنام مهد کودک پارسی با دو مربی فرناز و فاطمه . استقبال شما از این مهد خیلی عالی بود و با داشتن کلاسهای آموزشی  برنامه های متنوع کاملاً در مهد سرگرم بودی و لذت زیادی را در آنجا بردی و همچنانم که من دارم این مطالبو میزارم تو در همین مهد هستی و داری ادامه میدی .

اینم چندتا عکس از مهد در طی این مدت :

اجرای نمایش موزیکال :

و این کاردستی شعله زرد اولین هدیه تولد از طرف شما بود که بر حسب اتفاق شما اون روز در مهد درست     کردی و به من هدیه اش دادی :

کاردستی های دیگر:

آموزش زبان انگلیسی بصورت پیک نیک در حیاط :

جشن آب بازی:

در این فصل ما دوباره با خاله مریم و عمو سعید و آوا دوباره به سفری جذاب رفتیم که عید فطر بود و در روستایی بنام فیل بند در آمل :

و 19 مردادماه اولین باری که بردم شما رو به آرایشکاه و موهاتو درست کردم که عروسی خاله هدیه دوست من بود :

و پایان

تا بعد

 

پسندها (3)

نظرات (0)