مانلیمانلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مانلی کوچک ما

نه ماهگیت مبارک

1391/8/16 20:32
نویسنده : rasha
303 بازدید
اشتراک گذاری

مانلی دخترم امشب نه ماهه شدی و تو امروز من و باباتو متعجب کردی چونکه گفتی بابا....

من اشک تو چشام جمع شد وقتی 2 الی 3 بار این کلمه را تکرار کردی و من هم بلافاصله به بابا زنگ زدم و تبریک بهش گفتم از اینکه نام او را به زبان گفتی .

قربون اون صدات بشه مامان ، تو نشستن پشت پیانو را هم خیلی دوست داری و کلی ذوق می کنی منم ازت عکس گرفتم .

مانلی اینو بدون که من و بابا خیلی دوست داریم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان روژینا
20 آبان 91 0:12
عزیزممممممممممممممم نه ماهگیت مبارکککککککککککک آفرین به بابا گفتنت خوشگل خاله واقعا احساس خوبیه راشا جون درکت می کنم چه دخمل هنرمندییییییییییییی آفرین
سمانه مامان آرشیدا
21 آبان 91 11:27
سلام . 9 ماهگی مبارک خوشگل خانم. منم کلی ذوق کردم که گفتی بابا. مامان رو هم بگو بیشتر ذوق کنیم.
عمه فندق
24 آبان 91 11:42
عزیزم خیلی قشنگ میگی بابا ولی سعی تو بکن مامانم بگی عشق عمه
nazanin
27 آذر 91 23:26
jooooonnam ke mikhay pianist beshi