مانلیمانلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مانلی کوچک ما

اولین سفر مانلی به خارج از کشور

1391/12/1 16:01
نویسنده : rasha
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

یک مدت زیادیه که نتونستم بیام و برات مطلب بنویسم چونکه داشتم کارای سفر به کشور امارات را فراهم می کردم که برای اولین بار سفر خارج از کشور را با هم تجربه کنیم ، دخترم توی این سفر من و شما تنها بودیم و بابا نتونست با ما بیاد چونکه ما 14 روز رفتیم پیش خاله لیلا ( زن دایی من ) و ایمان و طناز(پسر و دختر دایی من ) و این سفر 2هفته طول کشید و در ماه بهمن بود و بابا آخر سال بود و کلی سرش شلوغه و هست نمی تونست با ما بیاد .

تو توی این سفر خیلی دختر خوبی بودی و منو اصلاً اذیت نکردی و کلی هم به خودت خوش گذشت و هم به من و تو هم کلی با ایمان و طناز خو گرفتی در حدتی که فردای روز آمدن دایم دنبالشون میگشتی و بهونه ی اونا رو می کردی.

توی این سفر تو سرسری کردن را یاد گرفتی و حتی وقتی کسی بیرون خونه می رفت قشنگ میگفتی رفت و ما  کلی از این حرف زدن تو خوشحال می شدیم .

مامانی توی این 14 روز کلی با لیلا و بچه ها دبی را گشتیم و دیدیم و لذت بردیم و واقعاً جای بابا اونجا خالی بود .

اونجا مامانی دیگه قشنگ دندونت بیرون اومد یعنی وقتی میخندیدی کاملاً دندونات پیدا میشدن اینم عکسش :

تو اونجا هروقت چیزی می خواستی فقط دستتو دراز می کردی و میگفتی اه اه اوه اوه .... و کلی همه بهت می خندیدیم که چقدر بامزه این کارو می کنی .

حالا هم برات چندتا عکس گذاشتم که یادگاری در این صفحه بمونه .

قبل سفر  :

اینم روز اول بعد دیدن طناز :

اولین ناهار خوردن مانلی و بهم ریختن خونه :

 شصت پا خوردن :

اینم شیطون کاری در ماشین :

مانلی خسته :

ذوق دد رفتن :

ساحل :

و اینم شب آخر :

بوسسسسسسسسسسسسسس

خیلی دوست دارم .

دیگه برم برای تولدت تدارک ببینم که نزدیکه

فعلاً تا روز تولدت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 22:25
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید
مامان روژِینا
7 اسفند 91 23:18
الهی خاله بهار فدات بشه با اون دد رفتنت عزیزم معلومه حسااااااااابی خوش گذشته دلم برات یه ذره شده راشا از طرف من یه گااااااااااااااز گنده بگیر از دخملت یادت نره هاااااااااااا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان نسرین
8 اسفند 91 0:49
به به همیشه به سفر عزیزم .چه عکسای قشنگی.شاد باشید
مامان محمدپارسا
18 اسفند 91 0:55
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت خاله جوووووووووووووووون
سودابه
18 اسفند 91 2:35
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک هورااااااااااااااااااااااااااااز طرف من و نوه های گلم محمد متین و محمد مانی
لاله
18 اسفند 91 9:40
عزیزم تولدت مبارک ایشالا همیشه به سفر و سیاحت